The Basic Principles Of قفسه بندی انبار

Wiki Article

 کمد ریلی, بایگانی ریلی, قفسه ریلی, اوژن, قفسه ریلی مکانیکی

از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است برای تجهیز انبار و سوله های کارخانجات و کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی افراد دچار آن شوند، ملاک قرار دادن قیمت ارزان برای انتخاب قفسه ها می باشد. به منظور مدیریت هزینه های راه اندازی و تجهیز انبارهای صنعتی و نیمه صنعتی و حتی خانگی باید بتوان تلفیق خوبی از کیفیت و قیمت مناسب را بدست آورد.

انبار

قفسه بندی انبار,کمد ریلی,بایگانی ریلی, قفسه بندی انبار,قفسه ریلی, اوژن, قفسه ریلی مکانیکی,قفسه بندی انبار,بایگانی ریلی, کمد ریلی ,قفسه بندی انبار

 کمد ریلی, بایگانی ریلی, قفسه ریلی, اوژن, قفسه ریلی مکانیکی

هدف رادان صنعت شرق ارائه قفسه های متنوع و متناسب با نیازهای مختلف در بهترین حالت و با مقاومت بالا می باشد.

در قفسه بندی پالت راک امکان تغییر و اصلاح در نحوه چیدمان پالت ‌ها، در تمامی ابعاد (ارتفاع، دهانه، عمق) وجود دارد.

مجموعه ام دو شلف شما را به خرید بهترین قفسه فروشگاهی و انباری دعوت می نماید.

بدنه و تمامی قطعات این سیستم طوری طراحی شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل شده و قابلیت افزایش طول،عرض وارتفاع را به قفسه هامی دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

این نوع سیستم دارای انواع پالت می باشد که کمک بسیار زیادی در نگهداری و حمل و نقل کالاها می‌کند. برخی از محصولات نیز پس از قرارگیری در پالت بر روی قفسه های فلزی قرار می گیرند.

ردیف اول به صورت ثابت در کنار یکدیگر قرار گرفته و ردیف های بعدی بر روی ریل قرار گرفته و تسط چرخ حرکت داده می شوند. در طراحی ریل و چرخها و تسمه های نگه دارنده سعی شده حداقل استحکاک به وجود آمده و به راحتی و تسط یک انگشت حرکت here داده شود.

آماده سازی قفسه: بعد از مرحله انتخاب، نوبت به مراحل برش، رنگ آمیزی و طراحی می شود.

-           کاهش هر گونه ضایعات و صدمات و آسیب رساندن به کالاهای موجود در انبار.

Report this wiki page